Συμβουλευτική Οινοποιείων
Οργανοληπτική αξιολόγηση κρασιών & συμβουλευτική Marketing

Οργανοληπτική αξιολόγηση κρασιών

Οινοποιοί από διάφορα μέρη της Ελλάδας μου στέλνουν τα κρασιά τους για να τα δοκιμάσω και να τα αξιολογήσω από οργανοληπτική άποψη και να τους παρέχω τις προτάσεις μου όπου και για όσα κρασιά χρειάζεται, λαμβάνοντας υπόψη τα στυλ κρασιού που έχουν επικρατήσει Διεθνώς, αλλά και την προσωπική φιλοδοξία του κάθε οινοποιού.

Η υπηρεσία αυτή συνοδεύεται από ένα report που περιλαμβάνει μια λεπτομερή γευστική σημείωση για το κάθε δείγμα, μαζί με τις αντίστοιχες προτάσεις μου για διορθωτικές ενέργειες που θα μπορούσατε να εφαρμόσετε σε συνεργασία με τους αμπελουργούς ή/και οινολόγους σας ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό γευστικό αποτέλεσμα.

Απαιτείται η αποστολή μιας φιάλης από κάθε δείγμα που σας ενδιαφέρει να αξιολογήσετε. Το report μου θα είναι στα χέρια σας εντός επτά ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των κρασιών.

Επικοινωνήστε μαζί μου για τις σχετικές λεπτομέρειες της υπηρεσίας.

Συμβουλευτική Marketing

Ετικέτες / Λογότυπο

Τα περισσότερα ελληνικά οινοποιεία δεν έχουν τμήμα marketing.

Έτσι, απευθύνονται σε γραφίστες και σχεδιαστές χωρίς πρώτα να έχουν φτιάξει ένα σωστό brief για την ταυτότητά τους. Με αυτό τον τρόπο ο κάθε γραφίστας, χωρίς να έχει κατευθυντήριες για τα ζητούμενα και τη στόχευση του κάθε οινοποιείου, σχεδιάζει και δημιουργεί σύμφωνα με τις ορέξεις, το προσωπικό του γούστο ή την εκάστοτε μόδα.

Θα είστε minimal ενώ δεν είστε minimal επειδή οι καιροί είναι minimal; Και αν η εικόνα αυτή δεν είστε εσείς; Θα είστε αφαιρετικοί, παραδοσιακοί ή κάτι άλλο; Πρέπει εσείς να αποφασίσετε ποιά θα είναι η ταυτότητά σας. Όπως και το ποιοί είναι σήμερα οι πελάτες σας και ποιοί θα θέλατε να είναι. Πώς θέλετε να σας βλέπουν οι καταναλωτές;

Επίσης, κρατάτε κάποια από τα επιτυχημένα στοιχεία της προηγούμενης εικόνας σας (σήμα, φιάλες, χρώματα) ή σε κάθε επαναλανσάρισμα διαγράφετε τα πάντα -και μαζί τον κόπο σας και τα επιτεύγματα τόσων δεκαετιών; Δεν είναι όλα για πέταμα, όχι πάντα τουλάχιστον.

Αν πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να φτάσει ένα σωστό brief στο δημιουργικό γραφείο πριν ξεκινήσει να δουλεύει ώστε τα χρήματα και η επένδυσή σας για την εμφάνιση των προϊόντων να πιάσουν τόπο, επικοινωνήστε μαζί μου.